Els 107 equips de cotxes i dos equips de motos que van
prendre la sortida des d'Olot, van recórrer més de 370 quilòmetres en la seva
majoria per carreteres de la Garrotxa i l'Empordà repartits en 14 trams
cronometrats. En aquesta ocasió, la primera posició de la general va ser per a un equip de categoria de Clàssics. Joan
Pedragosa i Josep Beltri (BMW E21) van quedar per davant de Juan Redó i Toni
Moragas (Volvo Amazon), guanyadors en la categoria d'Històrics. Van completar
el podi de la general i com a segons
entre els Clàssics, Jordi de Mingo i Elena Domènech (Porsche 911). També amb
Porsche 911, David Nogareda i Sergi Giralt van ser els segons en categoria
Històrics, i l'equip format per Jaume Llopis i Miquel Molist (Renault 12),
tercers. Els andorrans José Mª Álvarez i Rubén Fontrodona (VW Golf) van
acabar tercers de la categoria de Clàssics. L'equip millor classificat entre
els Youngtimers va ser el format per Jordi Tarrago i Xavi Téllez (VW Golf),
seguits de Nasi Claret i Mireia Llansó (Citroën Visa) i com a tercers Xavi
Fernández i Xavier Fernández (Suzuki
Swift). El millor equip de motos va ser el format per Francés Costa i Miquel
Pumarola (Honda XL600).
Los 107
equipos de coches y dos equipos de motos que tomaron la salida desde Olot,
recorrieron más de 370 kilómetros en su mayoría por carreteras de la Garrotxa i
l'Empordà repartidos en 14 tramos cronometrados. En esta ocasión, la primera posición
de la general fue para un equipo de categoría
de Clásicos. Joan Pedragosa y Josep Beltri (BMW E2) quedaron por delante de
Juan Redó y Toni Moragas (Volvo Amazon), ganadores en la categoría de Históricos.
Completaron el pódium de la general y
como segundos entre los Clásicos, Jordi de Mingo y Elena Domènech (Porsche
911). También con Porsche 911, David Nogareda y Sergi Giralt fueron los segundos
en categoría Históricos, y el equipo formado por Jaume Llopis y Miquel Molist (Renault 12), terceros. Los andorranos José Mª Álvarez y Rubén Fontrodona (VW Golf) acabaron terceros de la categoría de Clásicos. El equipo mejor
clasificado entre los Youngtimers fue el formado por Jordi Tarrago y Xavi Téllez (VW Golf), seguidos de Nasi Claret y Mireia Llansó (Citroën Visa) y como
terceros Xavi Fernández y Xavier Fernández (Suzuki Swift). El mejor equipo de motos fue el formado por Francés Costa y
Miquel Pumarola (Honda XL600).
Les 107 équipements de voitures et deux équipements de
motos ont pris la sortie depuis Olot, ils vont parcourir plus de 370 kilomètres
en sa plupart pour des routes de la Garrotxa et l'Empordà répartis en 14 trams chronométras.
En cette occasion, la première position de la générale a été pour un équipement de catégorie de
Classiques. Joan Pedragosa et Josep Beltri (BMW E21) sont resté pour devant
de Juan Redo et Toni Moragas (Volvo Amazon), gagnants en la catégorie
d'Historiques. Ils vont compléter le podi
de la générale et comme des secondes entre les Classiques, Jordi de
Mingo et Elena Domènech (Porsche 911). Aussi avec Porsche 911, David
Nogareda et Sergi Giralt ont été les secondes en catégorie Historiques, et
l'équipement formé pour Jaume Llopis et Miquel Molist (Renault 12), troisièmes.
Les andorrans José Mª Álvarez et Rubén Fontrodona (VW Golf) ont fini
troisièmes de la catégorie de Classiques. L'équipement mieux classé entre les
Youngtimers a été le format pour Jordi Tarrago et Xavi Téllez (VW Golf),
suivis de Nasi Claret et Mireia Llansó (Citroën Visa) et comme troisièmes
Xavi Fernández et Xavier Fernández (Suzuki Swift). Le meilleur équipement de motos a été le format pour Francés Costa
et Miquel Pumarola (Honda XL600).